Niin tuore kuin vuosi 2010 onkin, on siitä tätä kirjoitettaessa enää reilut 98 % jäljellä. Siksipä uusien asiakkaiden hankintaan tähtäävät toimenpiteet on syytä saattaa vauhtiin saman tien.
Useimmat päättäjät ovat aloittaneet työt jälleen viime maanantaina ja ovat toivottavasti rentoutuneempia. Budjetit on sorvattu kuntoon loppuvuodesta.ja vuoden kehityshankkeita aletaan suunnitella.
Ulkona on kyllä kylmä, eikä talouskaan tahdo elpyä, mutta siitä huolimatta. nyt on aika teroittaa asiakashankinnan työkalut, kuten ihanneasiakkaan profiili, arvolupaus ja liidien hyväksyntäkriteerit ja ruveta hommiin.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011