Yleiset hyvän asiakastapaamisen kriteerit ovat:
- Yritys täyttää ihanneasiakkaan määritelmän
- Yritys kuuluu haluttuun kohderyhmään
- Asiakasta edustaa tapaamisessa oikeanlainen kohdehenkilö, joka pystyy edistämään kauppojen syntymistä
- Asiakkaan kiinnostus on aidosti businesslähtöinen
- Asiakas tietää tapaavansa myyjän ja hyväksyy sen
Määrittele näitä käyttäen omat kriteerisi hyvälle asiakastapaamiselle ja noudata niitä. Näin varmistat, että myyjäsi eivät tuhlaa aikaansa väärien prospektien kanssa.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011