Kuka sanoi, että teknologisten tuotteiden markkinointi pitää olla ikävää ja kuivan asiallista?
Internetmarkkinoinnin ohjelmistoyritys näyttää idearikkaan markkinoinnin mallia. Heillä on Flickrissä oma kanava, jossa on muun muassa lukuisia hauskoja pilakuvia verkkomarkkinointiin ja sosiaaliseen mediaan liittyen. Hubspotin markkinoinnissa huumori onkin yhtenä vahvana teemana, mikä saa aikaan hyvän mielen jo yrityksen logon nähdessään. Samaa linjaa yritys vetää myös YouTubessa. Tämä yritys todellakin tekee niin kuin kehottaa muitakin tekemään. Ja nämä jos mitkä ovat sitä viraalista sisältöä B2B-markkinoinnissa.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=4-lGe5MnBlY]
Voisiko huumori olla sinun yksi yrityksesi keino erottua markkinoinnissa? Kannattaisiko teidänkin miettiä uusia tapoja rakentaa yrityksenne brändiä?Voisiko teidänkin yrityksenne brändi viestiä hyvää mieltä teknisen asiantuntemuksen lisäksi?
Pekka Sahlsten
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011
Jani Hovila
Odotan innolla kun kuulen teidän kappaleenne markkinoinnista! Kai sinä Pekka toimit itse solistina?Eivais. Hyvä tapa levittää video viraalisti ja antaa hyvän kuvan firman työilmapiiristä 😉
Pekka Sahlsten
Hubspot palkkasi kuulemma markkinointiin musiikkia pääaineena opiskelleen henkilön, joka tuon piisin vetää.Meidän video olisi epäilemättä karaokebaaritasoa (mikä ei välttämättä tarkoita huonoa).