Myynti 2.0 -blogi tekee yhteistyössä Myyntiplus Oy:n, M-Executionin ja QuestBackin kanssa tutkimusta B2B-uusasiakashankinnasta suomalaisissa PK-yrityksissä. Tutkimuksessa kartoitetaan mm. uusasiakashankinnan toimintatapoja, organisointia ja haasteita.
Kaikki vastanneet osallistuvat arvontaan, jossa palkintona 10 henkilölle Myyntiplus Oy:n järjestämä asiakashankinnan valmennustyöpaja (kesto 1/2 työpäivää, arvo 500 euroa)
Lisäksi kaikki tutkimukseen osallistuvat saavat tutkimusraportin sen valmistuttua PDF-dokumenttina sekä e-kirjan “Prospektointi – Opas systemaattiseen B2B-asiakashankintaan”.
Klikkaa >tästä< ja vastaa muutamaan kysymykseen. Tämä vie aikaasi vain pari minuuttia.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011