Vblogissa puhutaan CRM:n kehityshistoriasta, sekä siitä mikä merkitys järjestelmällä on nykypäivänä. Lisäksi pohdinnan aiheena, mitkä ovat menestyneen CRM:n hyödyntämisen edellytykset.
The following two tabs change content below.
Kai Grass
CEO at Crementum Oy
Myynti ja markkinointi sekä niihin liittyvien työvälineiden kehitys on ollut Kain intohimona ja työnä jo useamman vuosikymmenen ajan. Nykyisin Kai edistää markkinoinnin ja myynnin siirtymistä digiaikaan.
Latest posts by Kai Grass (see all)
- Markkinointiautomaatiota matkailualalle - 16.06.2020
- CRM VUONNA 2019 - 15.03.2019
- Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto? - 13.02.2018
- Kuinka markkinointiautomaation ohjelmistoyritys ClickDimensions nousi sarjansa voittajaksi – suutarin lapsilla olikin kengät! - 10.10.2016