Crementumin uusi CRM-ostajan opas on ilmestynyt ja ladattavissa maksutta täältä.
Opas on tarkoitettu CRM-järjestelmän hankintaa harkitsevan tai hanketta käynnistävän yrityksen liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin johdolle. Oppaasta on varmasti hyötyä myös CRM-järjestelmän jo hankkineelle organisaatiolle.
Oppaassa lähestytään CRM-järjestelmän hankkimista puhtaasti liiketoiminnan näkökulmasta. Teknologiasta emme tässä oppaassa puhu juuri ollenkaan.
Käsittelemme oppaassa seuraavia CRM:ään liittyviä aiheita:
- Mikä on CRM?
- Mitä hyötyä siitä on?
- Miten teknologiaa voidaan hyödyntää myynnin ja asiakkuuksien johtamisessa?
- Milloin yritykseen tulisi hankkia CRM-järjestelmä?
- Miten hankintaan tulisi valmistautua?
- Miten vältän hankkeen epäonnistumisen?
- Miten saan käyttäjät käyttämään järjestelmää?
Tämän oppaan lukemalla saat käsityksen siitä, mihin yrityksenne CRM-hanketta aloittaessaan on ryhtymässä ja miten saatte vietyä hankkeen menestyksekkäästi läpi.
The following two tabs change content below.
Kai Grass
CEO at Crementum Oy
Myynti ja markkinointi sekä niihin liittyvien työvälineiden kehitys on ollut Kain intohimona ja työnä jo useamman vuosikymmenen ajan. Nykyisin Kai edistää markkinoinnin ja myynnin siirtymistä digiaikaan.
Latest posts by Kai Grass (see all)
- Markkinointiautomaatiota matkailualalle - 16.06.2020
- CRM VUONNA 2019 - 15.03.2019
- Markkinointiautomaatio ja asiakkuudenhallinta – välttämätön liitto? - 13.02.2018
- Kuinka markkinointiautomaation ohjelmistoyritys ClickDimensions nousi sarjansa voittajaksi – suutarin lapsilla olikin kengät! - 10.10.2016