Myynti 2.0 palaa eetteriin

Myynti 2.0 palaa taas eetteriin entistä (toivottavasti) ehompana. Edellisestä päivityksestä on sitten kulunut tovi jos toinenkin – yhteensä kokonaista kahdeksan  (8!) kuukautta. Miten siinä niin oikein pääsikään käymään… Mutta nyt palaamme uudella ulkoasulla, terävöitetyllä teemalla ja vahvistetulla kirjoittajakaartilla. Ilokseni olen myös havainnut, että blogin kävijämäärä ei ole käytännössä laskenut, vaikka uutta materiaalia ei olekaan ilmestynyt … [Lue lisää…]

Miten yritys välttää negatiivisen julkisuuden?

Aika ajoin julkisuudessa näkyy yrityksiä, joiden olemassaolon ensisijainen ja ainoa tarkoitus tuntuu olevan tehdä omistajilleen rahaa – sanalla sanoen siis kyseessä on jonkinasteinen vedätys tai suoranainen huijaus. Asiakkaalle luvataan jotain, mitä yritys todellisuudessa tietää olevansa kykenemätön toimittamaan, mutta mistä kuitenkin rahastetaan enemmän tai vähemmän härskisti. En viitsi tässä yhteydessä mainita nimeltä mm. erästä yritystä, jonka … [Lue lisää…]