Muista, että myyminen ei ole tuotteittesi ja palveluittesi kehumista. Sen sijaan myyminen on asiakkaan auttamista hänen tavoitteidensa saavuttamisessa ja ongelmiensa ratkaisemisessa.
Miten tämä liittyy asiakashankintaan? Kun lähestyt potentiaalista asiakasta siten, että kiinnostuksesi häntä sekä hänen bisnestään ja tavoitteitaan kohtaan käy ilmi, saattaa hänkin kiinnostua sinusta. Jos taas puhut pelkästään itsestäsi ja tuotteistasi tai palveluistasi, ei ole vaikea arvata, miten käy: kohtaat torjuntaa.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011