Haistan tässä selvää Sinisen Meren tuoksua:
planssi -muotoilublogi: Uusi tuoteidea voi löytyä yllättävän läheltä: “Keskity varsinkin ongelmien etsimiseen, sillä niiden ratkaisuista saatat löytää parhaat tuoteideat. Selvitä myös, mihin eri asioihin tuotettanne käytetään. Voisiko uusi tuotteenne vastata paremmin näihin käyttötarkoituksiin. Ja jos joku ei käytä tai ei halua käyttää tuotettanne, selvitä myös syyt. Voisiko uusi tuotteenne ratkaista näitä asioita, saisitteko silloin uusia käyttäjiä eri kohderyhmistä?”
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011
Irina K.
Mielenkiintoisen oloinen kirja. Täytyypä laittaa luettavien listalle… Kiitos linkityksestä!
Pekka Sahlsten
Hei Irina, eipä kestä. Tuo kirja on hieman teoreettinen eikä sellaisena kaikkein kevyin luettava, mutta suosittelen lämpimästi. Toisaalta siinä on myös hyviä käytännön yritysesimerkkejä (mm. Cirque du Soleil ja Southwest Airlines). Saa myös suomennettuna kaiketi nimellä "Sinisen meren strategia" ja löytyy kirjastoista.