Myynti 2.0 palaa taas eetteriin entistä (toivottavasti) ehompana. Edellisestä päivityksestä on sitten kulunut tovi jos toinenkin – yhteensä kokonaista kahdeksan (8!) kuukautta. Miten siinä niin oikein pääsikään käymään…
Mutta nyt palaamme uudella ulkoasulla, terävöitetyllä teemalla ja vahvistetulla kirjoittajakaartilla. Ilokseni olen myös havainnut, että blogin kävijämäärä ei ole käytännössä laskenut, vaikka uutta materiaalia ei olekaan ilmestynyt aikoihin. Käsittelemiimme aiheisiin tuntuu siis olevan kiinnostusta.
Keskitymme jatkossa erityisesti siihen,
- miten systemaattisia toimintamalleja soveltamalla saadaan myyntiorganisaation toimintaan tehoa ja vaikuttavuutta
- millaisella johtamisella autetaan myyjiä tehokkaampaan työskentelyyn ja vahvistetaan haluttuja toimintamalleja
- miten ja millaisen teknologian avulla voidaan myynnin johtaminen sekä tekeminen yhdistää tehokkaaksi ja skaalautuvaksi myynnin malliksi
Tarkoitus on tuoda vaihteen vuoksi esille aidosti hyödyllistä käytännössäkin hyödynnettävää asiaa. Saatamme jopa onnistua – aika näyttää.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka konsultoi yrityksiä asiakkuudenhallinnassa.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Aidosti mobiili myyjän CRM ja iPad - 16.03.2013
- Microsoft Dynamics CRM 2011 -pääkäyttäjävinkki: pikahaun kenttien määritys - 11.02.2013
- Markkinointiautomaatio – oiva jouluapulainen - 17.12.2012
- Asiakkuudenhallintajärjestelmä ei ole pelkkä asiakasrekisteri - 02.10.2012