Kimmo Herranen, Administer Oy:n myyntijohtaja kirjoitti eilen Kauppalehden Viivan alla -blogiin otsikolla Myynti on ruma sana. Kimmo peräänkuuluttaa blogissa myyntityön arvostusta ja lisää koulutusta tähän vaativaan ammattiin. Kimmo kirjoittaa innostavasti mm. näin:
Rakastuin vasta työelämässä myyntiin. Yksi hienoimmista tunteista syntyy sillä hetkellä, kun joku sanoo: ”Ok, tehdään kaupat”. Myynti on parhaimmillaan ongelmanratkaisua ja asiakkaan unelmien mahdollistamista. Mikä voisi olla sen hienompaa, kun samalla saa vielä perheelleen elannon?
Hyvä kirjoitus, Kimmo, kiitos siitä! Samalla myyntityön arvostuksen nostamisen missiolla olemme molemmat.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011