Olet oman alasi asiantuntija. Potentiaaliset asiakkaasikin saavat tietää siitä, kun perustat blogin, jossa tuot asiantuntemuksesi esille. Kirjoita asiakkaitasi kiinnostavista asiaista ja päivitä blogiasi ahkerasti – mielellään useamman kerran viikossa. Näin varmistat sen näkyvyyden hakukoneissa.
Voit myös kierrättää aikaisemmin tuottamiasi tekstejä, esimerkiksi pilkkomalla laajempia artikkeleita lyhyiksi blogikirjoituksiksi. Voit myös tuoda esille muiiden kirjoittamia blogikirjoituksia tai muuta verkkosisältöä, jos uskot sen kiinnostavan potentiaalisia asiakkaitasi.
The following two tabs change content below.
Pekka Sahlsten
Pekka työskentelee konsulttina CRM-kehityshankkeiden parissa Crementum Oy:ssä.
Latest posts by Pekka Sahlsten (see all)
- Onko 2014 asiakkaan vuosi? - 02.01.2014
- Asiakkuudenhallinta kuntoon: älä unohda asiakasta! - 05.10.2013
- CRM-hanke kannattaa ottaa vakavasti - 24.05.2013
- Luurikammo on tervettä - 14.04.2011